Šola v naravi Murska Sobota – 3. skupina

Starši, tukaj spremljajte informacije glede našega prihoda.

Predviden prihod v Trebnje: 16.50

Predviden prihod v Dobrnič: 17.15

PETEK, 27. 1. 2023

Dobro jutro. Mi smo že pokonci in počasi že tudi pakiramo za odhod domov. Še pred tem pa nas dopoldne na bazenu čaka tekmovanje v plavanju. Skozi ves teden smo pridno vadili in izboljševali plavanje in danes se bomo potrudili ter pokazali, kaj znamo.

Za konec pa še podelitev priznanj najboljšim.

Najbolj urejena soba:

Najboljše plavalke in plavalci:

ČETRTEK, 26. 1. 2023

Dobro jutro. Za nami je še ena mirna noč in počasi se prebujamo v nov dan.

Danes je pred nami dan poln novih in vznemirljivih dogodivščin. Dopoldne bomo preživeli na bazenu, popoldne pa obiskali Vulkanijo. Seveda že komaj čakamo tudi zabavni večer Murska Sobota ima talent.

Uf, danes je pa za nami res naporen in dogodivščin poln dan. Imeli smo se super. Posebno doživetje je bil obisk pri Oliju v Vulkaniji. Z njim smo se spustili 6 003 metre pod zemljo ter se nato z adrenalinsko vožnjo z vlakcem spet pripeljali na površje. Vmes pa smo izvedeli tudi veliko novega o vulkanih in nastanku Zemlje.

Po večerji smo nestrpno pričakovali zabavni večer, na katerem smo predstavili svoje talente, nato pa še zaplesali. Imeli smo se odlično.

SREDA, 25. 1. 2023

Dobro jutro. Minila je še ena mirna noč. Polni energije že hitimo z jutranjo higieno ter se pripravljamo na zajtrk.

Danes nas čaka podoben dan kot včeraj. Dopoldne se bomo na bazenu urili v plavanju, popoldne pa bomo spet spoznavali prekmursko kulinariko in plese, le da se bosta skupini zamenjali.

Se vam zvečer spet malo oglasimo in poročamo o našem dnevu.

O današnjem popoldnevu vam bodo pripovedovale kar slike.

Najprej smo napisali razglednice, …

… potem je ena skupina plesala …

… in druga pekla perece.

Večer smo zaključili v prijetni družbi, in sicer ena skupina na sprehodu, druga pa z ogledom risanega filma.

TOREK, 24. 1. 2023

Dobro jutro. Noč je minila mirno in počasi se prebujamo v nov dan. Hitimo po prvih “opravilih” – umivanje zob ter urejanje, pospravljanje postelj in sob, nato pa gremo na zajtrk. Po zajtrku pa seveda na bazen. Danes nas pri plavanju čakajo nove naloge in komaj že čakamo. Se vam javimo, ko pridemo nazaj.

Evo nas… Žal smo bili tako zasedeni z dejavnostmi, da se vam javljamo tik pred spanjem.

Po kosilu smo imeli popoldanski počitek, ki smo ga porabili za to, da smo se pripravljali na četrtkov večer talentov. Sledili sta delavnici o prekmurski kulinariki in plesih. V delavnici prekmurska kulinarika smo se preizkusili v pripravi perecev. Super so nam uspeli. V plesni delavnici pa smo plesali prekmurske plese in se zelo zabavali.

Po večerji je ena skupina odšla na večerni sprehod z lučkami po Murski Soboti, druga pa je uživala v filmskem večeru.

Sedaj vsi že mirno počivamo v svojih sobah. Lahko noč.

PONEDELJEK, 23. 1. 2023

Po prihodu smo pojedli kosilo in se odpravili na bazen. Tam so učitelji preverili naše znanje plavanja. Bila sem dobra, zato so me dali v najboljšo skupino. Karin, 5. a

Spoznala sem veliko prijateljev in nekaj novih učiteljev.  Žana, 5. a

Po plavanju smo si uredili sobo, potem pa odšli na mojo najljubšo večerjo. Ella Sara, 5. b

Danes mi je bilo všeč, ko smo se z avtobusom peljali v Mursko Soboto. Še bolj pa mi je bilo všeč, ko smo odšli na bazen. Učitelj me je pohvalil, da znam dobro plavat žabico. Lili, 5. b

Spoštovani starši, obveščamo vas, da smo srečno prispeli. Trenutno smo že na  bazenu in se pripravljamo na preverjanje v plavanju.

Morda vam bo všeč tudi...