CŠOD Soča – 4. dan

Danes smo plezali na plezalni steni. Bilo je adrenalinsko in zabavno. Po plezanju smo se razdelili v dve skupini. Ta čas, ko je prva skupina streljala z lokom, se je druga skupina učila pravilno igrati namizni tenis in obratno.

Jerca Cugelj, Manca Hostnik, Manca Srebrnjak

V šoli v naravi je OK in zabavno. Veliko hodimo in se učimo novih stvari. Danes zjutraj smo odšli na grad. Tam smo po poti izvedeli veliko zanimivih stvari o Tolminu in okolici. Popoldne smo ob Soči videli staro pokopališče. Na pokopališču se je plazila tudi majhna (10cm) kača. Za tem smo v gozdu iskali različne predmete, drevesa ter barvali žabe z naravnimi barvami (trava, listje, zemlja…) Zvečer nas čaka še zaključni ples.

Lea Hribar, Teja Bernik

Danes smo plezali in hodili. Plezali smo po plezalni steni, hodili pa na Kozlov Rob. Potem smo streljali z lokom. Bili smo tudi na igrišču. Igrali smo badminton, košarko, nogomet in balinčke. Igrali smo tudi namizni tenis. Igrali smo igrice in pojedli malico. Merili smo temperaturo zraka in vode ter delali čim večji stolp iz kamnov. Bilo je zelo lepo in zabavno.

Matic Krištof, Hamza Hodžić

Danes smo šli v muzej v Tolminu. Tam smo izvedeli veliko o gradu na Kozlovem Robu, o prazgodovini (neandertalcih), starem veku, o kmečkih uporih ter o obeh svetovnih vojnah.

Martel Žlembergar

Danes smo šli v nemško kostnico. To je kraj, kjer so pokopani nemški vojaki. Potem smo dobili seznam stvari, ki smo jih morali najti v naravi. Nato smo dobili še pobarvanke žab in jih pobarvali z naravnimi barvami.

Pino Jarc

Danes smo obiskali Tolminski muzej, kjer smo izvedeli veliko novih stvari. Ogledali smo si predmete iz prazgodovine in drugih obdobij. Izvedeli smo tudi, da so pijačo Cockta izdelali Slovenci, na zelo podoben način kot Coca Colo, vendar je Cockta bolj zdrava. Zelo zanimivo je bilo ogledovanje starega nakita žensk, ki je bil zakopan skupaj z njimi v grobnici. Valuta v Avstro-Ogrski je bila corone oz. krone. Ogledali smo si tudi prostor, kjer je živela kmečka družina in kako se je preživljala.

Diana Sagura

Na plezanju in lokostrelstvu je bilo fino. Vsak je lahko preizkusil svoj pogum. Pri plezanju smo tekmovali na čas in bil sem drugi, ker že 6 let plezam v Šentlovrencu. Po plezanju smo imeli lokostrelstvo. Na koncu je učitelj napihnil balon in smo ga morali zadeti. In to sem bil ………………………… JAAAAAZ! Bilo je zabavno tudi na namiznem tenisu. Igrali smo tudi namizne igre.

Nejc Erazem Drakslar

Na plezanju je bilo kar v redu, sicer mi ni ravno dobro šlo, ampak je bilo vseeno zabavno. Super pa je bilo na lokostrelstvu, ker ni skoraj nihče nič znal, jaz pa malo. V moji skupini sem bil najboljši.

Voranc Miklič

Do Kozlovega Roba smo najprej hodili 20 minut. Ko smo prišli do hriba, nam je učiteljica razločila, kje bomo hodili in katere poti še obstajajo. Odpravili smos e na pot in po eni uri smo končno prišli do cilja. Najprej smo pomalicali in se ozrli na pot, ki smo jo prehodili. Pogled z gradu je bil čudovit. Me dpotjo nam je učiteljica kazala različne znamenitosti in razločila kaj pomenijo.

Alina Oberč, Milica Stošić, Ela Bevec

Morda vam bo všeč tudi...