Šola v naravi – Cerkno – 1. skupina

PETEK, 23. 09. 2022

15.00 – Grosuplje – Šentlovrenc – Dolenja Nemška vas – Dobrič

Petek smo pričeli s plavanjem in pakiranjem. Učenci tekmujejo v plavanju na čas ter izkoriščajo zadnje minute v bazenu. Kosilo bomo imeli prej, ob 11. 30, nato pa bomo podelili medalje za najboljše plavalce. Ob 13.00 je odhod avtobusa proti domu. Tukaj boste lahko sproti spremljali predviden čas prihoda.

ČETRTEK, 22. 09. 2022

Predzadnji dan je Bolnico Franja obiskala še druga skupina učencev. Na plavanju smo pokazali svoje na novo pridobljeno znanje. Praznovali smo tudi rojstni dan. Po kosilu smo izkoristili lepo vreme in se sproščali na zunanjem igrišču. Pojedli smo sladoled. Po večerji je sledila predstavitev naših talentov in ples.
Lahko noč.

SREDA, 21. 09. 2022

Zjutraj smo se zbudili in odšli na okusen zajtrk. Po zajtrku smo odšli v Cerkljanski muzej, kjer smo videli bombo in Laufarje. Kasneje smo odšli na bazen, kjer smo vadili plavanje. Sledilo je kosilo, nato pa smo pisali razglednice in si ogledali laufarijo. Ko smo prišli nazaj v hotel smo imeli večerjo, sedaj pa vadimo naše točke, da se bomo jutri izkazali na Cerkno ima talent.

Bine Bor, Tim, Taj in Patrik, 3. k

Najprej smo imeli zajtrk, potem smo odšli na bazen, kjer smo plavali. Po plavanju smo risali Laufarje. Preden smo sprehodili po Cerknem, smo imeli okusno kosilo. Veselili smo se tudi prostega časa, ki smo ga izkoristili za igro. Danes smo bili na bazenu dvakrat. Sedaj pa se počasi pripravljamo na spanje.

Tim, Filip, Anže, Rožle in Mart, 3. m

TOREK, 20. 09. 2022

Zbudili smo se v sončno jutro. Dan je bil pester, saj je ena skupina učencev obiskala Bolnico Franja, druga skupina pa je odšla v Cerkljanski muzej. Po kosilu smo domačim pisali razglednice in šli na sprehod po Cerknem. Seveda smo tudi plavali, kjer zelo hitro napredujemo z znanjem. Pred večerjo je ena skupina obiskala še stavbo, kjer izdelujejo kostume za Laufarje. Po okusni večerji smo si vsi skupaj ogledali risanko.

PONEDELJEK, 19. 09. 2022

Srečno smo prispeli v Hotel Cerkno. Vsak je že našel svojo sobo, sedaj pa končno na kosilo.
Po kosilu smo se preizkusili v plavanju in se razdelili v plavalne skupine. Plavanje je potekalo uspešno, uspeli smo tudi pozirati.

Zvečer smo pojedli okusno večerjo (tudi sladico). Sledila je predstavitev sob in družabne igre.

Lahko noč 🙂

Morda vam bo všeč tudi...