Bralna značka za 5. razred

Nazadnje posodobljeno ponedeljek, 2. 9. 2019 – Maja Ule

PRIPOROČILNI SEZNAM KNJIG ZA BRALNO ZNAČKO 2019/2020

Učenec naj prebere 3 knjige in se nauči 3 pesmice.

Abedi, Isabel: Prihaja Lola!*

Androjna, Irena: Začarano poletje

Ardagh, Philip: Godrnjavčevi v težavah

Bauer, Jana: Groznovilca in divja zima /Groznovilca v Hudi hosti (Cank. tekm.)

Brevc, Cvetka: Čivkujemo od začetka do konca

Bieniek, Christian: Korina Korenček

Casermann, Silvana: Maruša Debeluša

Colfer, Eoin: Knjižničarka Mrcina / Vilijeve težave

Čukovski, Kornej: Doktor Jojboli

Flisar, Evald: Pikpokec postane svetovni prvak

Forrestal, Elaine: Nekdo kot jaz

Goscinny, Rene: Nikec

Kokalj, Tatjana: Krastača v nabiralniku / Črepinje v garaži / Metla v šoli / Vražja cesta / Počitnice z brisačo čez glavo

Zmaj na klavirju / Kamen v žepu / Cirkus treh vetrov / Lorenzutti Kanc, N.:  Enajstnik / Kakšno drevo zraste iz mačka

Martin, George: Ledeni zmaj

Mate, Mato: Babica v supergah

McDonnell,K.: Ezziejin smaragd

Mitchelhill, Barbara: Damjan Drot

Muck, Desa: Kokoš velikanka

Nostlinger, Christine: Debela Nela in zavaljeni Jani * / Pes gre v širni svet / Ognjeno rdeča Friderika*

Ovreas, Hakon: Super Rjavko*

Pregelj, Sebastijan: Duh Babujan in nepričakovana selitev  … in prijatelji / Do konca jezera in naprej / K morju

Pregl, Slavko: Slaščičarna pri veseli Eli /Poletje pod lastovičjim zvonikom

Reiche, Dietlof: Hrček Franček na begu

Rozman, Andrej: Kako je Oskar postal detektiv

Santos, Care: Prodam Rozinkota / Prodam očeta

Skubic, Andrej E.: Babi nima več telefona / Golazni iz omare / Ne bi smel odpreti tistih vrat

Vidmar, Janja: Leteči krožnik na našem vrtu / Prijatelja* / Potovanje groze

Wilson, Jacqueline: Poredne punce

Zupan, Dim: Hektor / Jaz, Franci grdi

Pesmi:

Kosovel, Srečko: Sonce ima krono / Deček in sonce

Majhen, Zvezdana: Pentlje

Maurer, Neža: Velik sončen dan

Novak, Maja: Ura zoologije

Pavček, Tone: S črko čez Krko / Sonce in sončice

 

* drugačnost, medsebojno sožitje, medkulturno razumevanje in sprejemanje

Dostopnost